
- Rezerwację wizyty możesz odwołać najpóźniej 24h przed zaplanowaną wizytą. Im szybciej nas poinformujesz, tym większa szansa na to, że skorzysta inny klient w tym terminie. Stosujemy system przedpłat (zadatek) i w przypadku, gdy nie anulujesz wizyty w terminie Twój zadatek przepada.
- Godziny otwarcia Salonu WONDERLAND są następujące:
Poniedziałek – sobota: 10:00-20:00
Niedziela handlowa: 11:00-19:00
W innych godzinach od poniedziałku do soboty oraz w niedzielę istnieje możliwość wykonania usługi po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty oraz dopłacie +100% ceny danej usługi. W dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy Salon jest nieczynny.
- Zakup usługi w salonie WONDERLAND jest równoznaczny ze złożeniem przez Ciebie oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon, poddajesz się zabiegom z własnej, nieprzymuszonej woli, oraz że zapoznałeś/aś się z cennikiem i z niniejszym regulaminem i akceptujesz jego warunki. Salon nie ponosi odpowiedzialności za zatajenie informacji i przeciwwskazań do wykonania usługi. Salon może odmówić wykonania usługi, jeśli będą istniały widoczne przeciwwskazania do jej wykonania.
- Za przedmioty pozostawione na terenie Salonu WONDERLAND salon nie ponosi odpowiedzialności.
- Za usługi świadczone w Salonie WONDERLAND możesz zapłacić gotówką lub kartą płatniczą, możesz też zapłacić podczas rezerwacji, w przypadku zmiany zakresu usługi zwrócimy ci różnicę lub Ty dokonasz dopłaty.
- Nasze promocje i rabaty nie łączą się.
- Ewentualne skargi, wnioski, zażalenia i reklamacje należy kierować na piśmie na adres Salon Wonderland ul. 28 czerwca 1956 nr 384/32 61-441 z dopiskiem REKLAMACJA Poznań lub na skrzynkę reklamacje@wonderland.pl
- Reklamacje złożone po upływie 7 dni od wykonania usługi nie będą uwzględniane. Nie uwzględnimy także reklamacji jeśli usługa wykonana została zgodnie z ustaleniami lub pozostawiłeś całkowitą swobodę i dowolność wyboru pracownikowi salonu. Nie uwzględnimy jej także jeśli nie zastosowałeś się do zaleceń lub wykonałeś usługę świadomie pomimo istniejących przeciwwskazań, o których nie poinformowałeś przed wykonaniem usługi.
- Uznanie reklamacji przez Salon wiąże się z obowiązkiem wykonania korekty usługi, a jeśli nie jest to możliwe rekompensaty z tytułu odpowiedzialności deliktowej OC. Nie zwracamy gotówki z powodu prób wyłudzeń.
- Podstawą reklamacji jest paragon wykonania usługi. Próby szantażu i wymuszenia zgłaszamy organom ścigania.
- Przy zabiegach inwazyjnych wymagamy oświadczenia świadomej zgody.
- Vouchery upominkowe zakupione w salonie mają 3 miesięczny termin ważności. Po upływie 2 tygodni od terminu zakupu nie podlegają zwrotom.
- Termin rezerwacji wizyty może ulec zmianie, pracownik Salonu może kontaktować się telefonicznie w celu przełożenia terminu wizyty lub odwołania jej. Jeśli nie będzie mógł się z tobą skontaktować telefonicznie wyśle SMS lub maila.
- Odwołanie rezerwacji wizyty może nastąpić z minimalnie 24-godzinnym wyprzedzeniem. Późniejsze odwołanie rezerwacji wiąże się z przepadkiem wpłaconego zadatku. Odwołanie rezerwacji przed upływem 24 godzin jest zaliczką i podlega zwrotowi w pełnej wysokości.
- Osobom pod wpływem alkoholu i narkotyków zabrania się przebywania na terenie Salonu. Osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z Salonu.
- Dzieci obsługiwane są tylko i wyłącznie pod opieką dorosłych. W przypadku gdy wykonanie usługi niesie ze sobą ryzyko skaleczenia lub wiąże się ze zbyt dużym stresem dla dziecka pracownik salonu może odmówić jej wykonania
Z poważaniem,
Zespół WONDERLAND