LDQY5281 1
  1. Rezerwację wizyty możesz odwołać najpóźniej 24h przed zaplanowaną wizytą. Im szybciej nas poinformujesz, tym większa szansa na to, że skorzysta inny klient w tym terminie. Stosujemy system przedpłat (zadatek) i w przypadku, gdy nie anulujesz wizyty w terminie Twój zadatek przepada.

  2. Godziny otwarcia Salonu WONDERLAND są następujące:
    Poniedziałek – sobota: 10:00-20:00
    Niedziela handlowa: 11:00-19:00
    W innych godzinach od poniedziałku do soboty oraz w niedzielę istnieje możliwość wykonania usługi po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty oraz dopłacie +100% ceny danej usługi. W dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy Salon jest nieczynny.
  1. Zakup usługi w salonie WONDERLAND jest równoznaczny ze złożeniem przez Ciebie oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do­ korzystania z usług oferowanych przez salon, poddajesz się zabiegom z własnej, nieprzymuszonej woli, oraz że zapoznałeś/aś się z cennikiem i z niniejszym regulaminem i akceptujesz jego warunki. Salon nie ponosi odpowiedzialności za zatajenie informacji i przeciwwskazań do wykonania usługi. Salon może odmówić wykonania usługi, jeśli będą istniały widoczne przeciwwskazania do jej wykonania.
  2. Za przedmioty pozostawione na terenie Salonu WONDERLAND salon nie ponosi odpowiedzialności.
  3. Za usługi świadczone w Salonie WONDERLAND możesz zapłacić gotówką lub kartą płatniczą, możesz też zapłacić podczas rezerwacji, w przypadku zmiany zakresu usługi zwrócimy ci różnicę lub Ty dokonasz dopłaty.
  4. Nasze promocje i rabaty nie łączą się.
  5. Ewentualne skargi, wnioski, zażalenia i reklamacje należy kierować na piśmie na adres Salon Wonderland ul. 28 czerwca 1956 nr 384/32 61-441 z dopiskiem REKLAMACJA Poznań lub na skrzynkę reklamacje@wonderland.pl
  6. Reklamacje złożone po upływie 7 dni od wykonania usługi nie będą uwzględniane. Nie uwzględnimy także reklamacji jeśli usługa wykonana została zgodnie z ustaleniami  lub pozostawiłeś całkowitą swobodę i dowolność wyboru pracownikowi salonu. Nie uwzględnimy jej także jeśli nie zastosowałeś się do zaleceń lub wykonałeś usługę świadomie pomimo istniejących przeciwwskazań, o których nie poinformowałeś przed wykonaniem usługi.
  7. Uznanie reklamacji przez Salon wiąże się z obowiązkiem wykonania korekty usługi, a jeśli nie jest to możliwe rekompensaty z tytułu odpowiedzialności deliktowej OC. Nie zwracamy gotówki z powodu prób wyłudzeń.
  8. Podstawą reklamacji jest paragon wykonania usługi. Próby szantażu i wymuszenia zgłaszamy organom ścigania.
  9. Przy zabiegach inwazyjnych wymagamy oświadczenia świadomej zgody.
  10. Vouchery upominkowe zakupione w salonie mają 3 miesięczny termin ważności. Po upływie 2 tygodni od terminu zakupu nie podlegają zwrotom.
  11. Termin rezerwacji wizyty może ulec zmianie, pracownik Salonu może kontaktować się telefonicznie w celu przełożenia terminu wizyty lub odwołania jej. Jeśli nie będzie mógł się z tobą skontaktować telefonicznie wyśle SMS lub maila.
  12. Odwołanie rezerwacji wizyty może nastąpić z minimalnie 24-godzinnym wyprzedzeniem. Późniejsze odwołanie rezerwacji wiąże się z przepadkiem wpłaconego zadatku. Odwołanie rezerwacji przed upływem 24 godzin jest zaliczką i podlega zwrotowi w pełnej wysokości.
  13. Osobom pod wpływem alkoholu i narkotyków zabrania się przebywania na terenie Salonu. Osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z Salonu.
  14. Dzieci obsługiwane są tylko i wyłącznie pod opieką dorosłych. W przypadku gdy wykonanie usługi niesie ze sobą ryzyko skaleczenia lub wiąże się ze zbyt dużym stresem dla dziecka pracownik salonu może odmówić jej wykonania

Z poważaniem,

Zespół WONDERLAND